Kino piletimüügisüsteemi pilet.thulekoda.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Hõbekeskus OÜ (registrikood 14048140) asukohaga Uus 20, Kuressaare, Saaremaa 93814.
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kinopiletite (edaspidi Toodete) ostmisel.
Veebipoes müüdavate Toodete hinnad on märgitud Toodete juurde. Hinnale ei lisandu tasu Toodete kättetoimetamise eest.
Teave Toodete kohta on esitatud Veebipoes vahetult Toote juures.
Toote tellimiseks tuleb lisada soovitud Tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Kui tellitud Toodet ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Pärast Toote/Toodete eest tasumist on viimasel lehel näha ostu kokkuvõte. Piletid ja arve-ostukinnitus saadeti pärast makset Teie e-posti aadressile maksimaalselt 5 minuti jooksul. Kui soovite, saate pileti siin Veebipoe lehel ka välja trükkida või salvestada enne kokkuvõtet asuvatelt linkidelt.
Kogu arveldamine käib veebipoes eurodes (€) ning makseviisiks on pangamakse läbi Maksekeskus AS-i. Tasuda saab järgmiste pangalinkidega: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay, Liisi ID ja Finora Capital.
Pärast tellimuse kättesaamist ei ole ostjal õigust Veebipoes ostetud Tootest taganeda, vastavalt Võlaõigusseadusele § 53 lg 4, välja arvatud juhul, kui Toodet ei saa kasutada teenusepakkuja süü tõttu, milleks on kinoseansi ära jäämine. Toote hüvitamiseks tuleb esitada avaldus ning saata see e-postiaadressile info@thulekoda.ee hiljemalt 14 päeva jooksul Toote ostmisest.
Veebipood tagastab hüvitamisele kuuluva Toote eest ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi Toode, kui Toote hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla Toote turuhinna.
Kui piletid teiste, kallimate (näiteks Paarikese tooli või Mönusa tooli) istekohtade vastu vahetatakse, peab ostja tasuma istmetüüpide hinnavahe. Kui ostjal ei ole printimisvõimalust või triipkoodi näitamise võimalust (näiteks mobiiltelefonist), tasub kindlasti üles märkida ostunumber.
Veebipood ei vastuta ostjale müüdud Toote eest, mille ostja on Veebipoest ise ekslikult valinud. Pretensiooni saab esitada juhul, kui ostja on Veebipoest ostnud Toote ning ei saa seda kasutada teenusepakkuja süü tõttu, milleks on kinoseansi ära jäämine. Ostjal on õigus antud puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 14 päeva jooksul Veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@thulekoda.ee või helistada telefonil 474 1111.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@thulekoda.ee või helistada telefonil 474 1111.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
Kui sobiv tool on valitud, tuleb valida vastav piletitüüp:
Seejärel vajuta nuppu „Osta piletid“.
Palun veendu, et valitud film, piletite kuupäev ja kellaaeg on õiged! Veel on võimalik kõiki valikuid muuta või ostukorvi pileteid lisada. Seejärel vajuta nupul „Vali makseviis“. Süsteem küsib kinnitust, kas tellimus on täielikult õige. Vajutades „OK“ nuppu, suunab süsteem Sind maksmise lehele.
NB! Kui soovid külastada kino grupiga (al 10-st inimesest), saada päring info@thulekoda.ee .