Thule Kino
Logi sisse
Logi sisse

Sul ei ole kontot? Registreeru

Unustasid oma parooli? Taasta parool


  • Kinokava
  • Kino
    • Privaatsustingimused
    • Ostutingimused

Ostutingimused

Kino piletimüügisüsteemi pilet.thulekoda.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Hõbekeskus OÜ (registrikood 14048140) asukohaga Uus 20, Kuressaare, Saaremaa 93814.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kinopiletite (edaspidi Toodete) ostmisel.

Veebipoes müüdavate Toodete hinnad on märgitud Toodete juurde. Hinnale ei lisandu tasu Toodete kättetoimetamise eest.

Teave Toodete kohta on esitatud Veebipoes vahetult Toote juures.

Tellimuse vormistamine

Toote tellimiseks tuleb lisada soovitud Tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud Toodet ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Pärast Toote/Toodete eest tasumist on viimasel lehel näha ostu kokkuvõte. Piletid ja arve-ostukinnitus saadeti pärast makset Teie e-posti aadressile maksimaalselt 5 minuti jooksul. Kui soovite, saate pileti siin Veebipoe lehel ka välja trükkida või salvestada enne kokkuvõtet asuvatelt linkidelt.

Arveldamine

Kogu arveldamine käib veebipoes eurodes (€) ning makseviisiks on pangamakse läbi Maksekeskus AS-i. Tasuda saab järgmiste pangalinkidega: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay, Liisi ID ja Finora Capital. 

Taganemisõigus ja Toote muutmine

Pärast tellimuse kättesaamist ei ole ostjal õigust Veebipoes ostetud Tootest taganeda, vastavalt Võlaõigusseadusele § 53 lg 4, välja arvatud juhul, kui Toodet ei saa kasutada teenusepakkuja süü tõttu, milleks on kinoseansi ära jäämine. Toote hüvitamiseks tuleb esitada avaldus ning saata see e-postiaadressile info@thulekoda.ee hiljemalt 14 päeva jooksul Toote ostmisest.

Veebipood tagastab hüvitamisele kuuluva Toote eest ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi Toode, kui Toote hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla Toote turuhinna.

Kui piletid teiste, kallimate (näiteks Paarikese tooli või Mönusa tooli) istekohtade vastu vahetatakse, peab ostja tasuma istmetüüpide hinnavahe. Kui ostjal ei ole printimisvõimalust või triipkoodi näitamise võimalust (näiteks mobiiltelefonist), tasub kindlasti üles märkida ostunumber.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood ei vastuta ostjale müüdud Toote eest, mille ostja on Veebipoest ise ekslikult valinud. Pretensiooni saab esitada juhul, kui ostja on Veebipoest ostnud Toote ning ei saa seda kasutada teenusepakkuja süü tõttu, milleks on kinoseansi ära jäämine. Ostjal on õigus antud puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 14 päeva jooksul Veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@thulekoda.ee või helistada telefonil 474 1111.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@thulekoda.ee või helistada telefonil 474 1111.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

 

Kinopileti ostmine kodulehelt

  1. Piletite ostmisel on esimene samm filmi valik. Vali pilet.thulekoda.ee lehelt endale sobiv film.
  2. Seejärel avaneb filmiseansi aja valimise vaade. Vali soovitud kuupäev ja kellaaeg. Kui seansi aja kõrval on täituvuse värvuseks punane, tähendab see, et kõik piletid antud seansile on müüdud ning Sa pead valima teise seansi. Kui seanss on sobiv, vajuta nupule „Vali seanss“.
  3. Järgmises vaates tuleb valida, kas soovid jätkata tavakasutajana või logida sisse „Thule sõbrana“ soodustuste kasutamiseks. Kui valid logimiseks „Sisene Thule sõbrana“, siis tuleb sisestada e-posti aadress või isikukood ning salasõna. Antud vaates on võimalik liituda „Thule sõber“ püsikliendisoodustusega või salasõna unustamisel, lasta see taastada. Kui soovid jätkata tavakasutajana, pead pärast tooli- ja piletitüübi valimist sisestama oma e-posti aadressi, et saaksime Sulle saata kinopiletid.
  4. Liikudes järgmisele lehele, tuleb valida sobiv tooli tüüp. Valikuid on kolm:
  • Thule tool
  • Paarikese tool
  • Mönus tool

Kui sobiv tool on valitud, tuleb valida vastav piletitüüp:

  • Täispilet
  • Õpilane, tudeng (õpilaspileti olemasolul)
  • Lapsepilet (kuni 12a)
  • Seenior (pensionitunnistusega)

Seejärel vajuta nuppu „Osta piletid“.

  1. Järgmises vaates saad valida endale sobiva istumise asukoha vastavalt valitud tooli tüübile. Süsteem pakub vaikeseadena koha, kuid seda saad ise muuta. Rohelised nummerdatud kohad on vabad, mida saab valida. Punased toolid on kinni ehk ostetud. Kui oled valinud sobiva istekoha, siis vajutage nupule „Kinnita kohad“.
  2. Antud lehel on näha sinu valitud piletid:
    • Filmi valik ja tüüp
    • Valitud kuupäev ja kellaaeg

Palun veendu, et valitud film, piletite kuupäev ja kellaaeg on õiged! Veel on võimalik kõiki valikuid muuta või ostukorvi pileteid lisada. Seejärel vajuta nupul „Vali makseviis“. Süsteem küsib kinnitust, kas tellimus on täielikult õige. Vajutades „OK“ nuppu, suunab süsteem Sind maksmise lehele.

  1. Piletite eest saad maksta internetipangas. Vali endale sobiv makseviis, tee makse ja vajuta seejärel kindlasti nuppu „Tagasi kaupmehe juurde“. Pärast piletite eest tasumist on viimasel lehel näha ostu kokkuvõte. Piletid ja arve-ostukinnitus saadeti pärast makset Sinu e-posti aadressile maksimaalselt 5 minuti jooksul. Kui soovid, saad pileti siin ka välja trükkida või salvestada enne kokkuvõtet asuvatelt linkidelt. 

NB! Kui soovid külastada kino grupiga (al 10-st inimesest), saada päring info@thulekoda.ee .

 

Privaatsustingimused | Ostutingimused

HÕBEKESKUS OÜ

Uus 20, Kuressaare
Postiindeks 93814. Reg. 14048140, VAT EE101887863

KONTAKT

info@thulekoda.ee
telefon 474 1111

‹ › ×